Ryhmäliikunta

Ohjattua ryhmäliikuntaa monella eri tavalla! Olipa kyseessä työ- tai kaveriporukka, lapsiryhmä tai vaikkapa ryhmä toisilleen tuntemattomia innokkaita kuntoilijoita; löytyy jokaiselle jotakin. Ohessa esimerkkejä järjestetyistä ohjatuista ryhmäliikunnoista, valitse suosikkisi tai kysy rohkeasti myös muita vaihtoehtoja!

Jumpat

Jumpat kestävät noin 45-60 minuuttia ja sisältävät sekä tekniikkaopetusta että loppuvenyttelyn. Paketti voidaan räätälöidä asiakkaan toiveen mukaisesti esimerkiksi musiikin, vuosikymmenen tai muun selkeän teeman mukaan.

Senioriryhmäliikunta

Seniori-ikäisten kuntosaliryhmät sekä venyttely- ja tasapainoryhmät asiantuntijan opastuksella.

Lapsien liikuntatuokiot

Toiminnalliset ja ryhmätyötaitoja hiovat jumppa- ja pelituokiot kokemuksella eri-ikäisille lapsiryhmille.

hh-liikuntapalvelut-sastamala-lasten-liikunta-salitreeni-ryhmaliikunta

Spinning -tunnit

Tehokasta ja hien pintaan nostavaa sisäpyöräilyä.

TYKY-Liikunta

Työpaikan yhteiset liikuntatuokiot sekä taukojumpat.

Muokkaus

Helppoa perusjumppaa, jossa otetaan kevyt hiki pintaan ja keskitytään suuriin lihasryhmiin tehokkaiden lihaskuntoliikkeiden avulla.

Varjonyrkkeily

Kunnon hiki pintaan reippaasti liikkuen ja ilmaan nyrkkeillen. Tehokas ja monipuolinen treeni sisältää lihaskunto-osion ja karkottaa niskasäryt!

ukk-kavelytesti-sastamala-ryhmaliikunta

UKK-Kävelytesti

UKK-Instituutin kehittämä 2 km:n kävelytesti antaa kuvan testattavan verenkierto- ja hengityselimistön kunnosta. Testituloksen perusteella määritetään kävelijän yksilöllinen kuntoindeksi ja annetaan liikuntasuositukset. Testi sopii kaikille kävelemään pystyville, terveille 15-65 -vuotiaille, erinomaisesti suurten ryhmien testaukseen.

Keppijumppa

Lihaskuntoliikkeitä tehokkaasti jumppakeppien avulla!  Käytämme tunnilla apuna jumppakeppejä ja otamme vaikutteita kuntosalilta tutuista liikkeistä.

Kahvakuulatunti

Toiminnallinen ja tehokas koko kropan treeni, joka sopii kaikille. Vastuksen voit määrätä kuulan painolla. Erinomainen treeni lihastasapainon ja tasapainon hallintaan.

Vesijumppa (30-40 minuuttia)

Tehokas treeni altaassa. Vesi sekä kannattelee että antaa vastusta liikkeissä.

Kuntopiiri (noin 45-60 minuuttia)

Tehokas ja helppo kiertoharjoittelu kuntosalilla/vapailla painoilla ja muilla kuntoiluvälineillä. Varmasti tehokas ja vaihteleva!

Kuntosaliohjaus ryhmässä

Käydään perusohjelma läpi ja opitaan aakkoset kuntosaliharjoittelusta. Ohjelma jaetaan ryhmän jäsenille jatkokäyttöön.

Venyttely

Alkuun lämmitellään kevyesti lihakset, jotta venytykset saadaan mielyttäviksi. Venyttelyissä käydään läpi päälihasryhmät sekä hartiat ja niskan seudun lihakset. Venyttely voidaan lyhentää taukojumpaksi työpaikalle ja sopivan venyttelytuokion lopuksi voidaan tehdä noin 20 minuutin rentoutusosio.

Puistojumppa

Kesäkaudella on mahdollisuus jumpata ulkona!